פיתוח אינטגרציות עם שופיפיי

שופיפיי היא אחת מהפלטפורמות הכי חזקות בעולם להקמת חנות מקוונת בהתאמה אישית, שתספק ללקוחות שלכם את חוויית הרכישה המושלמת ותהיה קלה ונוחה לניהול מהצד שלכם. אנחנו ב-WeDev עוסקים זה שנים רבות באפיון הצרכים והדרישות של כל לקוח כדי לפתח אינטגרציות שונות על הפלטפורמה הזו לייעול זרימת העבודה בתחומים השונים.

פיתוח אינטגרציות עם שופיפיי

האינטגרציות שאנחנו מפתחים עוזרות ללקוח לחבר בין מערכות שונות לחנות הווירטואלית, למשל מערך המלאי, מסד הנתונים של הלקוחות, שירותי משלוחים ועוד, כדי שהעבודה תהיה יעילה ונוחה ולא תצטרכו לבזבז זמן ומשאבים בהעברת מידע בין מקומות ומערכות.

התממשקות למערכות נוספות

אם יש לכם בעסק כל מיני מערכות ספציפיות שאתם זקוקים להן לעבודה השוטפת, אנחנו נוודא שכולן מסונכרנות היטב עם שופיפיי וזו עם זו כדי ליצור לכם את סביבת העבודה האופטימלית. לדוגמה, אם אתם עובדים מול חברת שליחויות חיצונית המספקת לכם ממשק התנהלות, אנחנו נדאג שיהיה סנכרון מלא בין החנות למערכת הזו, וכמובן גם עם המערכות האחרות בתוך העסק שלכם כמו ERP.

יכולות מערכות ERP עם שופיפיי

אם כבר הזכרנו את מערכת ERP, זה לא סוד שעסק מוצלח הוא בעל מערכת ניהול כספים, כוח אדם, מלאי ועוד שהיא מסודרת ומבוזרת, ומתאימה בדיוק לצרכים ולדרישות של העסק עם אוטומציות ואינטגרציות לפי הצרכים והדרישות שלו. אנחנו עוסקים בפיתוח מערכות מידע באופן כללי ובפרט בהתאמת המערכת הקיימת לצרכים שלכם ושילוב פתרונות יעילים ונוחים שיעזרו לכם לחבר את החנות המקוונת שלכם בשופיפיי למערכת הקיימת. המערכות האלו יכולות גם לעזור לכם לנהל בקלות את הסניפים הפיזיים שלכם אם יש כאלו, וכל המידע יהיה זמין במקום אחד. אם אתם צריכים עזרה בהתאמה של המערכת או שאתם מתחילים את התהליך מאפס – אנחנו כאן כדי לספק לכם ליווי מקצועי בהגעה ליעד וגם במעקב לאחר העלייה לאוויר כדי לוודא שהכול עובד בדיוק כמו שצריך.

התממשקות לניהול חנות מקוונת

כל המערכות שיש ברשותכם יעברו התממשקות כוללת לחנות המקוונת שלכם כדי להבטיח רצף עבודה מסונכרן ויעיל – חיבור כזה יאפשר לכם לעדכן מחירים במערכת הפנימית ולראות את השינוי גם בחנות הווירטואלית, לקשר בקלות בין הזמנות שנעשו באתר למלאי ולחברת השליחויות, לעדכן באופן אוטומטי את הזמנות הרכש לפי המלאי הקיים וגם לקבל עוד מידע רלוונטי על הלקוחות שיוכל לעזור לכם לשפר את החוויה שלהם ולספק להם מוצרים ושירותים לפי הפופולריות שלהם והטרנדים המשתנים.

חיסכון שעות עבודה וניהול נכון

לפני שנעבור לפיתוח האינטגרציות הספציפיות לשופיפיי לעסק שלכם, נשב איתכם לשיחת אפיון צרכים ודרישות כדי לוודא שאתם מקבלים את הפתרון המתאים והנוח ביותר. המטרה של כל האינטגרציות והפיתוחים היא להפוך את העבודה לקלה ומהירה, ולחסוך מכם כאבי ראש של עניינים לוגיסטיים כמו העברת מידע בין מערכות שאין ביניהן קשר, סנכרון ידני של מידע או הצורך לעשות באופן ידני בכל פעם מחדש פעולות שיכולות להיות אוטומטיות. בסופו של דבר האינטגרציות האלו יחסכו לכם זמן עבודה וגם כסף – שני משאבים חשובים מאוד לכל עסק ולצוות שלו.

סיכום

אנחנו ב-WeDev מציעים לכל הלקוחות שירותי אינטגרציה עם החנות המקוונת שלכם בשופיפיי. לא חשוב עם אילו מערכות פנימיות אתם עובדים או כמה כאלו יש לכם, אנחנו נעזור לכם לאפיין את הצרכים שלכם ונספק לכם פתרונות התממשקות וחיבורים שיהפכו את העבודה שלכם לקלה יותר מתמיד. בין היתר תוכלו ליהנות מאוטומציה של פעולות ומסנכרון מלא בין כל המערכות, ואתם כבר לא תצטרכו להתעסק בהעברת מידע בין מערכות, תחסכו זמן עבודה וכסף ותיהנו מחנות מקוונת יעילה עם מערכת ניהול המתאימה לכם בול.