בניית אתרים מורכבים

יש כל מיני סוגים של אתרי אינטרנט שאפשר להיתקל בהם. יש לא מעט אתרים הנקראים "אתר תדמית", שמטרתם היא לספק מידע באופן מיידי ולספק לגולש פרטים ליצירת קשר לפעולות נוספות. לעומתם יש אתרים מורכבים, שהם הרבה יותר מסתם תדמית ומתן מידע, ויש בהם עוד פונקציות כמו בדיקת נתונים אישיים, מנועי חיפוש מידע פנימי, קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים ועוד. כיצד בונים אתרים כאלו? לפניכם כל הפרטים.

איך מתבצע תהליך בניית אתרים מורכבים?

תהליך בניית האתר המורכב שלכם יתחיל בפגישת אפיון וייעוץ – בפגישה הזו נדבר על כל מה שצריך להיות באתר כדי שהגולשים יקבלו מכם את כל מה שהם צריכים, על כל מה שאתם רוצים לראות בו ועל האתגרים והמשימות הנמצאים בדרך להגשמת המטרה. האפיון הזה ייתן לנו את המידע שאנחנו צריכים כדי לבנות את התוכנית המפורטת להקמת האתר עצמו ולהטמעת כל המידע, המוצרים והפיצ'רים הרצויים, ונספק לכם לוח זמנים ריאלי לתהליך. יחד נבחר את הפלטפורמה שעליה נבנה את האתר המורכב שלכם (בדרך כלל וורדפרס או שופיפיי, תלוי מקרה ומטרות) ונצא לדרך, לא בלי שנעדכן אתכם בכל שלב בדרך על ההתקדמות ועל מה שעוד נשאר לעשות עד שהאתר עולה לאוויר.

אילו חנויות איקומרס צריכות את השירות?

כל חנות איקומרס היא למעשה אתר מורכב – יש בה דפים רבים של מוצרים, מערכת ניהול מלאי, מערכת סליקת אשראי, אזור אישי ללקוחות ועוד פונקציות ותכונות רבות שאינן נמצאות באתר פשוט שמטרתו היא רק לספק מידע לקורא. אנחנו ממליצים לכל בעלי חנות איקומרס, או כאלו המעוניינים להקים חנות משלהם וטרם עשו זאת, להתייעץ איתנו ב-WeDev כדי למצוא את הפתרון המתאים להקמת האתר שלכם.

איזה פיצ'רים אפשר לפתח במסגרת בניית אתרים מורכבים?

  • פתרונות סליקה מתקדמים – באפשרותנו לספק לכם הטמעה של כל אמצעי סליקה שאתם צריכים באתר שלכם.
  • התאמה אישית – פיתוח של אתר מורכב כולל התאמה של כל פריט ופונקציה בו לדרישות, לצרכים ולמטרות של הלקוח. זה כולל עיצוב האתר עד לרמת הפיקסל, הטמעת פונקציות ויכולות שונות באתר ויצירת סביבה נוחה וידידותית למשתמש (העסק והלקוח יחד) שאין בה ולו מילה אחת מיותרת
  • הקמה ופיתוח של אזור אישי – אתרים מורכבים רבים מכילים בתוכם אזור אישי ללקוחות, שבו הם יכולים לבדוק את הפרטים האישיים שלהם, היסטוריית פעולות באתר ועוד, כמו באתרים של קופות חולים, בנקים או מגוון חנויות מקוונות
  • מנועי חיפוש מתקדמים – באתרים מורכבים אפשר לראות גם מנועי חיפוש פנימיים, המאפשרים לכל גולש לחפש דפים, מידע ומוצרים לפי חיפוש פשוט או חיפוש מתקדם לפי מסננים וקטגוריות
  • אינטגרציות מורכבות – צריכים לשלב בין מערכות שונות, להתחבר למערכת CRM או ליצור התממשקות מתוכנה אחת לאחרת? קוד API שנפתח בשבילכם יוכל ליצור את כל החיבורים וההטמעות שאתם צריכים
  • אפשרויות נוספות שחברת WeDev מציעה – נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם תמיכה וייעוץ מקצועיים כדי לבדוק אילו עוד פיצ'רים נוכל להקים בשבילכם וכיצד נטמיע אותם באתר שלכם. בשיתוף פעולה איתכם נאפיין את הצרכים והמטרות שלכם, נספק פתרונות לאתגרים העומדים לפניכם ונלווה אתכם לאורך כל הדרך כדי לוודא שהאתר ממריא ומצליח

סיכום

בניית אתר מורכב דורשת צוות מקצועי, ובייחוד אם מדוברת בחנות המקוונת שלכם – האתר צריך לכלול פונקציות מרובות ומורכבות הדורשות בין היתר התממשקות של תוכנות שונות, פיתוח אזורי פעולה מורכבים באתר וגם התאמה אישית לצרכים של הלקוח.

מקצועיות

אנחנו צוות שמנוהל ומונחה ע״י יוצאי יחידות טכנולוגיות שעומד בסטנדרט גבוהה אצל ארגונים כמו - משטרת ישראל, מכבי שירותי בריאות, משרד החינוך, משרד התחבורה, צבא הגנה לישראל ועוד.

שקיפות

פיתחנו כלי טכנולוגי שמאפשר ללקוחותינו לקבל סטטוס live על כל המשימות שלהם שבגאנט, להעלות משימות חדשות, לראות את החשבונית שלהם בלייב בכל רגע נתון ועוד.

שירות

חווית שירות עם סטנדרט שלא קיים בישראל, מנהל פרויקט צמוד, זמינות והכוונה.

שותפים רשמיים של Shopify

Use this section to explain a set of product features, to link to a series of pages, or to answer common questions about your products.

מה השלבים בבניית אתרים?

1. אפיון

אפיון וניתוח מעמיק של האתגרים, הבעיות, והמטרות של הפרויקט. מסמך האפיון מהווה תיאום ציפיות בינינו וכך נוצרת שקיפות מלאה לאורך תהליך הפיתוח.

2. תכנון מפת דרכים

קובעים נקודות הצגה של התהליך, מקימים תשתיות לפרויקט, אוספים את הכלים המתאימים ומתכוננים להתחלת פיתוח.

3. התנעת תהליכי פיתוח

פירוק משימות והקצאת לוחות זמנים, הקמת סביבות עבודה לפיתוח, קביעת לו"ז והתחלת פיתוח.

4. בדיקות והשקה

ביצוע בדיקות פונקציונליות על פי האפיון במכשירים ומערכות הפעלה שונות.
לאחר מכן יוצאים לסבב תיקונים שבסופו משיקים את הפרויקט ומעלים אותו לאוויר.

Contact us



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.